Voorbereiding reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

06 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Zoals jullie weten ben ik druk bezig met het voorbereiden van mijn reis.
Nu heb ik deze site aangemaakt zodat jullie zo nu en dan als je tijd en natuurlijk zin hebt mijn verhalen kunt lezen.

Ik vertrek pas over een maandje, maar deze site is in ieder geval klaar voor gebruik.

Groeten Markie

• 01 November 2012 - 10:38

Laura:

Let's spam this place!! 8-)

• 04 November 2012 - 16:17

Renee:

Leuk! We gaan je avonturen volgen!! Goeie vlucht en enjoy!!!

Mark

Waarom Mrakje? Omdat mijn lieve teamgenoten mij deze bijnaam hebben gegeven. Zij zijn van mening dat ik mijn eigen naam niet kan spellen vanwege mijn dyslectie en dat klopt! En daarnaast was de domein naam Mark al bezet. Komend half jaar ga ik reizen in Nieuw Zeeland, Australië en Bali. Op deze site ga ik zo nu en dan een verhaaltje posten voor diegene die dat leuk vindt. Veel leesplezier