Kort verslag Melbourne enzo - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu Kort verslag Melbourne enzo - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu

Kort verslag Melbourne enzo

Door: Mrak

Blijf op de hoogte en volg Mark

10 December 2012 | Australië, Melbourne

Ha lieve lezers,

Hier alles goed. Ben nu 3 dagen in Australie en de plannen zijn gesmeden.

Melbourne was super, zowel het strand als de stad zelf.
Huub is afgelopen zaterdag gearriveerd en er is meteen flink gebronsd op het strand.

Ook zijn de plannen gesmeed. Ook al was ik even echt uitgekeken op het liggen in een klein hard bed, gaan we komende 2 weken toch reizen met camper. Dit geeft het ideale gevoel van vrijheid en scheelt gedonder met bus in en uit en hostels. Nu slapen we in de auto en rijden we waar we maar willen. Helemaal super dus!

Het leven is hier aardig duur, dus vandaar gaan we iets korter reizen en iets langer werken. Oftewel eind januari willen we in Brisbane zijn en voor 2 maandjes werken en dan leven als koningen in Bali!!!!

We hebben hier flink geschakeld en dat houdt in:

- aus. nummer geregeld
- bankaccount geopend australisch
- tax file nummer aangevraagd

Nu gaan we heerlijk chillen op onze kamer, waar wij met zijn 6'en liggen.
De mannen zijn stil, maar er is een frans meisje van 1 meter 60 en die snurkt als een man van honderd kilo. Non de juu niet normaal!!

Morgen de vrijheid en gaan we de Ocean Road onveilig maken Hatjeee

In Nieuw Zeeland ben ik in 4 weken 4 kilo afgevallen haha

Worden nieuwe zwembroeken kopen, helaas!

Kort verhaaltje en snel volgt er meer over de Ocean Road.

Cheers,

Mark

  • 10 December 2012 - 18:19

    Christa:

    Alles onder controle dus. Maar wel erg warm heb ik begrepen. Is het nog een beetje uit te houden bij jullie?
    Denk anders maar aan de sneeuw die hier al gevallen is (was), hagel etc. Brrrr.
    XXX

  • 10 December 2012 - 22:26

    Inge:

    Hey die Mark, erg leuk om je verhalen te lezen en wat doe jij stoere dingen! Ik krijg geregeld een up-date van je moeder en zij is zo trots op jou! Geniet van Australie en veel plezier daar. Heel veel groetjes van Ad, Bas en Stijn en natuurlijk ook van mij. Liefs van de buuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Waarom Mrakje? Omdat mijn lieve teamgenoten mij deze bijnaam hebben gegeven. Zij zijn van mening dat ik mijn eigen naam niet kan spellen vanwege mijn dyslectie en dat klopt! En daarnaast was de domein naam Mark al bezet. Komend half jaar ga ik reizen in Nieuw Zeeland, Australië en Bali. Op deze site ga ik zo nu en dan een verhaaltje posten voor diegene die dat leuk vindt. Veel leesplezier

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 5442

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 24 April 2013

Voorbereiding

Landen bezocht: