Laatste reisverslag 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag 2012

Door: Mrakje

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 December 2012 | Australië, Sydney

Ha luitjes,

Ten eerste hier alles goed. Met jullie?

Het laatste reisverslag van dit jaar 2012. Het is hier nu al bijna tijd om avond te eten, te gaan slapen en morgen oud en nieuw te vieren. Echt plannen zijn er niet, we gaan het vuurwerk zien om 09.00 uur en om 00.00 uur. 2x prijs dus!

Terugblik op afgelopen tijd:

We zijn druk bezig geweest met een baan zoeken, helaas nog niet gelukt maar we geven de hoop niet op.

De camper is ingeleverd en we verblijven nu in een mooi hostel in Newtown wat een wijk is van Sydney.

We hebben dagje sightseeing Sydney gedaan en dit was super. Dagje strand Bondi Beach ook heel lekker! Vandaag kleertjes gewassen, treintickets geboekt voor richting Brisbane, wat andere zaken geregeld en nu klaar om zo maar weer eens heerlijke Noodles te gaan eten, hmmmmmm.

Hier met Huub gaat alles soepel, wordt veel gelachen, gezien, Yathzee gespeeld en plannen bereidt voor de toekomst.

De toekomstplannen worden nu verteld.

We vertrekken 4 januari met de trein naar Byron Bay verblijven daar een x aantal dagen (stuk of 4 a 5). Reizen dan door naar de Gold Coast / Brisbane en gaan daar op zoek naar een baan! Dit is echt nodig. We genieten en denken maar niet te veel aan het geld, maar het gaat erg hard. Waardoor het toch nog niet vol genieten is. Bijvoorbeeld een dagje sightseeing Sydney dag 100 dollar!! Dit zonder gekke activiteiten.

Daarom willen we snel beginnen met werken hopelijk rond 12 januari.
Gister op Skype zei moeke dat ik dit keer geen Non de juu mocht gebruiken in dit bericht!!!! haha De vraag is of deze mee telt of niet?

We willen 2 en halve maand werken en dan heerlijk genieten in Bali van ons welverdiende geld. Na bijna 2 maanden reizen is het ook tof om weer eens handen uit de mouwen te steken, hatjeee! En geld verdienen.

Morgen gaan we genieten van een heel moooooooi vuurwerk! Fotos zullen zeker volgen.

Voor nu wens ik jullie, lieve vrienden en familie, alvast een super jaarwisseling!!! Al het beste voor 2013. Ik zie jullie allen weer in dit mooie jaar.

Liefs Markie

  • 30 December 2012 - 08:08

    Sandra:

    hey Markie :)!!

    Wat leuk verslag weer ...ik hoop dat jullie snel een baan vinden.

    Wat voor baan zoek je eigenlijk ?

    Ik wens je een leuk en gezellig oud en nieuw!!

    Verder wens ik alle goeds en veel liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar :)!!

    Liefs xx san

  • 30 December 2012 - 13:53

    Inge:

    Hoi Mark,

    Wat klinkt dat toch allemaal goed! Hier ook alles goed ook met de mannen. Met Bas gaat het heel goed op school, mooi rapport zelfs wiskunde gaat goed nu, maar als je terug bent kan hij je steun wel weer gebruiken! Wij wensen jullie daar een heel goed uiteinde toe en alle goeds voor 2013! Maak er iets moois van daar. Groetjes van ons, Ad, Inge Bas en Stijn

  • 01 Januari 2013 - 19:45

    Mamma:

    Hey Mark,
    Weer een leuk verslag over de afgelopen tijd en over wat jullie van plan zijn te gaan doen.
    En ja geef je moeder maar de "schuld" ;)
    Ik hoop dat jullie in Brisbane of omgeving snel werk kunnen vinden. Ik wist niet dat Australië zo duur is.
    Ik wens jullie een hele goede, prachtige reis langs de oostkust! Geniet ervan.
    Groetjes en liefs mamma

  • 02 Januari 2013 - 14:07

    Raissa:

    100 dollar? Nondejuuu! Doe jij sightseeing in een limo?
    Vandaar dat de plannen gewijzigd zijn naar 2,5 maand werken ipv 1 maand haha. Top, als je maar geniet. Jammer dat ik jullie niet gezien heb hier maar zo te lezen hebben jullie je uitstekend vermaakt.

    Carpe diem markie!

    X raissa

  • 03 Januari 2013 - 00:36

    Yahtzee:

    Nog 1 weekske volop genieten in byron bay en dan knallen met werken maat!

  • 03 Januari 2013 - 01:05

    Mark:

    Bedankt weer voor de leuke reacties!!!

  • 28 Januari 2013 - 09:24

    Renee:

    Waar blijven de nieuwe verhaaaalen? Ik vond het zo leuk om te lezen :) Succes met werken daar. Liefs Renee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Waarom Mrakje? Omdat mijn lieve teamgenoten mij deze bijnaam hebben gegeven. Zij zijn van mening dat ik mijn eigen naam niet kan spellen vanwege mijn dyslectie en dat klopt! En daarnaast was de domein naam Mark al bezet. Komend half jaar ga ik reizen in Nieuw Zeeland, Australië en Bali. Op deze site ga ik zo nu en dan een verhaaltje posten voor diegene die dat leuk vindt. Veel leesplezier

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5433

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 24 April 2013

Voorbereiding

Landen bezocht: