Voorbereiding - Reisverslagen van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslagen van Mark Engelsman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Hallo allemaal!

Zoals jullie weten ben ik druk bezig met het voorbereiden van mijn reis.
Nu heb ik deze site aangemaakt zodat jullie zo nu en dan als je tijd en natuurlijk zin hebt mijn verhalen kunt lezen.

Ik vertrek pas over een maandje, maar deze site is in ieder geval klaar voor gebruik.

Groeten Markie

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2013

Australië komt ten einde

30 December 2012

Laatste reisverslag 2012

10 December 2012

Kort verslag Melbourne enzo

05 December 2012

La Finale de Nieuw Zeeland

28 November 2012

3 weken NZ
Mark

Waarom Mrakje? Omdat mijn lieve teamgenoten mij deze bijnaam hebben gegeven. Zij zijn van mening dat ik mijn eigen naam niet kan spellen vanwege mijn dyslectie en dat klopt! En daarnaast was de domein naam Mark al bezet. Komend half jaar ga ik reizen in Nieuw Zeeland, Australië en Bali. Op deze site ga ik zo nu en dan een verhaaltje posten voor diegene die dat leuk vindt. Veel leesplezier

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5432

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 24 April 2013

Voorbereiding

Landen bezocht: